Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 2 januari 2012

Regn, konstig mage och skierg.

Jaha, back to reality!
Nu har jag verkligen levt gdp liv med på tok för mycket alkoholhaltig dryck i juletid och nyår. Jag har inte heller tränat på 3 dagar. Idag åkte jag och Liv tillbaka till Sundsvall för att knyta ihop studiesäcken. Vi vaknade båda med illamående och satte oss i bilen direkt. Vi kunde inte äta frukost. Resan gick bra trots spöregn hela vägen upp. Jag kunde peta i mig en smörgås i Gävle och blev sakta bättre men Liv är fortfarande magsjuk. Jag vaknade efter en timmes sömn ikväll och kände mig lätt stressad av min slappa situation. Så jag stack ner på gymet och körde ett sent kvällspass.

Det blev 6x1000m intervaller på skiergen med 1 minuts vila. Förra gången jag gjorde dessa intervaller kändes det inte alls bra så jag är riktigt nöjd med att jag genomförde det på nytt och med bra resultat.
3.58-58-58-58-58-56.

Nu är jag anmäld till Kläpparännet. Det ska bli riktigt kul att åka ett seedningslopp. På fredag blir det av förhoppningsvis..

4 kommentarer:

  1. Du är en härlig kämpe-keep goin´!/D

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Jag kommer inte köra :/

    SvaraRadera
  3. Andreas Peterson3 januari 2012 kl. 09:29

    Lycka till! Jag kommer nog köra! :)

    SvaraRadera
  4. Känns fint med ditt stöd D!

    Tack grabbar! Trist att du inte kan köra Håkan. Det blir fler race då du får visa upp stakstyrkan :) Riktigt kul att du kör Andreas. Du får komma fram och morsa om du kan skilja ut mig bland alla grönklädda rexare, tror vi blir 5-6 åkare. Lycka till själv.

    SvaraRadera