Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 3 januari 2012

20 km idag.

Södra levererar. Riktigt snabb och fin åkning på berget. Stenhårda spår. Körde 4 varv på en 5 km slinga. Kände av stakintervallerna i axlarna från gårdagen. Nu ska jag ta det lugnt onsdag och torsdag så jag kan ladda ur ordentligt på fredagens race. Känns inte som att jag är någon led 2 åkare än men ur led 4 ska jag på fredag. Siktar även på att få ihop 10 mil skidor denna vecka.

Södra berget stadion

Nya tävlingsdräkten känns tight och trång som vanligt.

3 kommentarer:

  1. Åkte du på dom nya skidorna. Kändes Fischers "nya" slipning bra i så fall? Du kanske har fått värsta Tour de ski-skidorna av misstag! Dräkten trång "som vanligt", vad menas?/D

    SvaraRadera
  2. Looking good Manolito. Tyvärr tyvärr tyvärr så råkade jag köpa flygbiljetter idag så jag kommer att vara i San Fransisco när vasan går. Himla trist att jag inte kan följa ditt sammanbrott i Mångsbodarna i direktsänd tv. Biljettköpet innebär även att jag nu måste leva på 1500kr till nästa lön. Skönt.

    Kör hårt på fredag!

    SvaraRadera
  3. D! Några tour skidor är det inte men de kändes fina ikväll på jungfruturen. Angående korvskinnet så menade jag inget mer än att det just är trångt och tight. Som det ska vara!

    Mackjoa, Första söndagen i mars sysslar man inte med sådant. Du följer självklart hela loppet på svtplay.

    SvaraRadera