Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 21 januari 2012

10 km utan stavar.

Marcus hade valla kvar från förra årets tur på södra berget.   

Jag tog ytterligare en vilodag för underarmarna och körde ett teknikpass diagonalåkning idag. Det blev inte så tråkigt som det låter. Marcus och Sara (vänner fr sthlm) är här i Sundsvall och hälsar på hos oss så vi åkte skidor allihop. Jag är mäkta imponerad av samtliga. Filmen längs ner är på Marcos utmärkta utförsåkning med mig hetsande bakom.


3 kommentarer:

  1. Härligt vad du kör. Bra att du suger ut allt som går av Sundsvallsnön... Här snöar det visserligen ikväll men jag litar inte på att det räcker att göra spår av.
    Har i alla fall klämt 8 mil på Storvretas konstsnö i veckan...
    Bra träning för psyket att gnida nästan 100 varv på en 850m- runda...
    /LS

    SvaraRadera
  2. Jäklar vad du tränar hårt LS! 8 mil i veckan? Mer än mig fast jag bor här uppe. Grymt. Blir kul att se vad du gör på Vasan.

    SvaraRadera