Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 26 januari 2012

Back on top?

Idag har min kropp varit normalvek. Jäkligt skönt. Det måste varit tack vare gårdagens vindrickning. Jag har inte tränat mer än att burit massa tunga kartonger ner till källaren. 120 trappsteg ner dit så lite träning blev det ändå. Skönt att det inte var extravikt uppför. Kändes skapligt i kroppen, ingen pulsrusning och i morgon ska jag åka ett pass klassiskt. Sen blir det kul att se hur kroppen reagerar på hetstempo på söndag. Förhoppningsvis blir det succé. Fyra dagars vila och återhämtning kommer föra mig upp i led 1 efter Södra berget runt. Det är i alla fall så jag går in för loppet trots "uppladdningen".

Det var gångar mellan kartongerna tidigare.

2 kommentarer:

  1. Lycka till på söndag! Bra att du vet banans sträckning den här gången så du kan preppa huvudet för uppgiften!
    Själv åker jag till Årsunda och åker Hornbergsloppet. 42 km på en sjö... Inte så kuperat och en riktig stakorigie:-) Få se om det funkar att ta sig upp något led där...
    Vi hörs!
    /LS

    SvaraRadera
  2. Det låter skönt att stå och staka. Perfekt inför vasan. Lycka till.

    SvaraRadera