Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 12 januari 2012

Examen och 20km skejt!

Idag har jag mottagit min sjuksköterskebrosch. Det känns fint. Efter den lilla avslutningsceremonin på universitetet firade jag med en hamburgare på Sibylla på vägen hem. Sen bar det upp på berget. I kväll ger jag södra berget 5 poäng av 5 möjliga. Klockrena spår och fint pistat. Jag segade mig dock fram i sävlig takt, 20 km. Jag kände verkligen av gymet från i tisdags, intervallerna och framförallt pubrundan från igår. I morgon ska jag åka ut till Töva och testa banan inför söndagens "Våffelrännet" 20km klassisk.

Körde kompressionstrumptest ikväll. Ska utvärdera när jag testat de andra paret också.

2 kommentarer:

  1. Grattis syrran!Väl tidigt med kompressionssocks, men bra att veta vad man snackar om på ronden förståss. Ska bli kul att se dig i Våffelrännet./D

    SvaraRadera
  2. Tackar, rännet blir riktigt tufft.

    SvaraRadera