Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 7 januari 2012

50 min skejt.

Det blev ett kortpass tillsammans med Liv i förmiddags. Jag känner att ländryggen är trött idag. Resten känns fint. Liv säger att jag måste bygga upp mina inre ryggmuskler och drog ett exempel om att stoppa en pinne i en tunna. Tunnan är då yttre muskulaturen men håller inte pinnen (ryggraden) stadigt. Jag tror det är träningsvärk.

Jag skejtade 15km lite halvsnabbt men när jag tryckte på lite sa kroppen ifrån fort. Nu blir det tour de ski, kaffe och vila resten av dagen.

3 kommentarer:

  1. En titt in på din blogg gav en söt tjej och kul läsning på dina blogghänvisningar. En pinne i tunnan var något nytt.../D

    SvaraRadera
  2. Ja pinnen i tunnan har jag heller aldrig hört. Men tål att tänkas på. Hoppas allt är bra med din tunna. Pinnen med för den delen.

    SvaraRadera