Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 25 januari 2012

trött-hängig-huvudvärk-treo-amarone

Vad fan händer? Jag var i toppform förra veckan. Kände mig lite småsliten så tog det piano i helgen i hopp om att få tillbaka gnistan och viljan men det blev en hängig måndag och så har det fortsatt. Jag känner mig orkeslös och sover mycket. Har tryckt i mig mat, c-vitamin, treo, vilat och nu senast en halv flaska finvin (examenspresent från Marco och Sara, tack). I morgon måste jag vara piggare. I så fall blir det ett lättare pass på fredag för att testa om söndagens 40 kilometare är aktuell.

Hittade Storvreta motionscup på ett skidforum så det blir perfekt onsdagskörning nu när jag flyttar hem till Uppsala. Lämnar Sundsvall på måndag. Då är det endast 34 dagar kvar!

2 kommentarer:

  1. Erik Wickström och du har verkligen gemensamma drag! /D

    SvaraRadera
  2. Mycket antioxidanter i vin :)

    SvaraRadera