Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 18 januari 2012

Stakintervaller

I dag hade jag tänkt att vila. Kände mig lite småsliten och trött. Men när Martin Lundgren, Sundsvalls OK och Magnus skoog, Njurunda SK erbjöd sparring på Södra kunde jag inte tacka nej. Ett kvalitetspass stakintervaller vill jag inte gå miste om. Det blev sammanlagt 21 kilometer stakning där 11 gick fort. Vi körde tre varv på 2.5:an. Dessa tog 8 minuter och sen tre kortare intervaller efter det. Det var ett riktigt bra pass och de hade också kört på hårt sedan tävlingen i söndags så jag kunde hänga med bra. Riktigt mycket värt med träningskamrater på intervallpassen!

När jag kom hem bjöd Liv på middag. Även det riktigt mycket värt. Kanonkväll!

2 kommentarer:

  1. Grymt kört igår! Jag är redigt sliten idag, fick mjölksyra direkt när jag skulle skotta snö imorse. /Martin

    SvaraRadera
  2. Skotta snö! Ojoj, förstår det. Idag blir det ingen ansträngning för min del. Det är alltså genom snöskottning du byggt upp din grymma spurt. Jag kör gärna fler pass med er innan sb runt. Hörs

    SvaraRadera