Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 19 juni 2011

Resultat

Nu har resultaten kommit ut på indalsledenloppet.nu Vi blev 34:a av 51 lag. Det var en riktigt rolig tävling och jag hoppas jag kan vara med nästa år igen. Idag är jag grymt stel och träningsvärken i lår och vader är inte att leka med. Ska ta mej iväg på någon sorts träningspass snart. Det blir definitivt fokus på överkropp. Asfaltslöpning är inte min grej.

IFK Umeå vann tävlingsklassen på 4.55.13 och jag hittade den här filmen, ett kort sammandrag av stafetten. Det var kul att se hur det såg ut i täten.


IFK Umeå satte nytt banrekord

2 kommentarer:

  1. Kul att du kom med på deras film, vilka sprang du med som har röd klubbfärg? MT=mental träning.
    Kul om "nye" Vne kan skapa RS hos sina mera namnkunniga medtävlare!Men slow down, you move too fast, eller? Turn it up side down 'nd make it a greeting phrase!

    SvaraRadera
  2. I move too fast you say? Ska vila några dagar nu.

    SvaraRadera