Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 29 juni 2011

Planerar.

Jag vilar och hoppas att inte halsen blir värre så att nästa v. blir kanon i Tänndalen. Istället för att träna sitter jag och planerar träning/tävling. Igår ringde Rexcoachen Pär upp mej och vi pratade om vi kunde få till ett träningspass tillsammans lördag morgon. Rex skidor åker nämligen upp på träningsläger till Funäsdalen. Synd att jag åker hemåt när dem kommer men ett morgonpass borde hinnas med. Riktigt kul. Tror det stog rullskidor på schemat så det blir kanske till att smörja upp gamla Ultra 2000.

Rex ställer också upp med flera lag till Vasastafetten 20 aug. Förra året va första laget bland de 20 bästa. Vore kul om jag kunde ta en plats i det laget.

Innan det är det Drakloppet här i Sundsvall 10 aug. 10 väldigt krävande kilometer.

Fick också tips om E4 loppet 27 aug. Där kan man välja mellan rullskidor, cykel, inlines eller löpning längs nya E4a sträckningen mellan Hudiksvall och Enånger. Jag funderar på att köra rullskidor motion 24km, start kl 10.00 för att sen ladda om och löpa halvmaran med start kl 14.00 Bra genrep inför Lidingöloppet en månad senare. LL är också ett viktigt delmål. Där får jag verkligen svar om min livstilsförändring har gett resultat. Stora eller små.

4 kommentarer:

  1. Har du kollat in detta lopp vid höga kusten? http://www.hkmarathon.nu/content/view/1/2/
    Multin kanske vore någonting för dig? Verkar vara otroligt vacker bana.
    Livan

    SvaraRadera
  2. Ska verkligen fundera över multin. Dålig info på hemsidan dock. Löper du halvmaran?

    SvaraRadera
  3. Håller med, kass webbplats. Jag kör kvartsmaraton, and you?

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra med halsen och att fjallveckan blir harlig.
    E i Haag

    SvaraRadera