Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 24 juni 2011

1h 30 min med stavar.

Det blev stavgång, löpning och elghufs om vartannat i 90 min. Efter 50 min började det regna så det blev ett blött pass. Jag tog mej upp för berget på småstigar och skogsvägar. Riktigt skönt träningspass var det. Under träningen tänkte jag på att jag måste ta tag i intervallerna och A3 träningen. Har undvikit det en del. Ska kontakta någon klubb här och se om de kör intervallträning någon gång i veckan. Lättare om man är fler.

4 kommentarer:

  1. e du han som va med kalle anka i falun för hundra år sen ??? efter en älgbacke på hemvägen e elglus inga prob i s a Du imponerar. 4 non blonds tomorrows gift no doubt it's free 'nd work it out whit best intensions!

    SvaraRadera
  2. Fy faaan, vad duktig du e!

    SvaraRadera
  3. instämmer m LS, önskar jag hade kristallkulan igång!/Sajam

    SvaraRadera
  4. Tackar tackar Ls o sajam. Kul med kommentarer.

    SvaraRadera