Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 27 juni 2011

Irriterande..

Vaknade i morse och var inte helt hundra i halsen, är rädd att något håller på att bryta ut. Det kommer ju alltid olägligt men den här gången är det riktigt irriterande. Jag är ledig v.27 dvs nästa vecka för att åka till Tänndalen/Funäsdalen och vandra,paddla,rullskida och ha det gott med vänner. Så idag har jag bara vilat efter jobbet och hoppas att det inte blir värre. Hade tänkt mej en lugn vecka men nu får vi se om det blir någon träning öht. Nu kanske ni tror att jag drack öl på puben igår men inte det heller.

Här är i alla fall en riktigt bra pepfilm inför nästa löprunda.

3 kommentarer:

  1. Så, det vat duktigt att avhålla sig!
    Storebror och jag spekulerade vilt om huruvida det blev en öl eller i värsta fall flera igår i Dif-segerns sötma...
    Vi har kört fartlek ikväll. Tyvärr mer lek än fart men vi körde i alla fall vad lungorna höll för...
    Sov gott o är en vitlök!
    /LS

    SvaraRadera
  2. Anmäld till Lidingö nu...
    Får se om vi hamnar i samma led...
    Hur går det med förkylningen?
    /LS

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är anmäld till LL! Kul!
    Förkylningen lurar, men jag vilar och bearbetar den. Jag står i led två iaf. Ser fram emot loppet.

    SvaraRadera