Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 12 juni 2011

Dagen efter..

Känner mej oförskämt pigg och mjuk i kroppen idag. Trodde jag skulle ha svårigheter med att komma ur sängen i morse men icke. Det måste ha med min gedigna "fika" efter loppet att göra. Eventet sponsrades av Gainomax och fika ingick i anmälningsavgiften. Jag satte således i mej 4 tetror Gainomax (1000kcal), 1 burk cola, 1 kaffe, 1 smörgås, 3 delicatobitar och 1 kanelbulle. Det var gott!
Så här skrev Sundsvalls tidning om gårdagen.

Det blir vila idag men jag är grymt träningssugen. Nästa lördag är det stafett, Indalsledenloppet
Det ska bli riktigt kul och vackert. Vet ännu inte vilken sträcka jag får löpa men den första går utför och är lättsprungen medans den andra går uppför och verkar riktigt jobbig. Båda ca 10km. Antar att den andra är bäst ur träningsynpunkt. Innan lör ska jag iaf hinna med ett rullskidpass och ett cykelpass.

2 kommentarer:

  1. Tänk om det här håller hela vägen! Tycker nog att du ligger på väl hårt. Du verkar redan lite dizzy när du skriver om Indalsledenloppet och den ena eller andra sträckan- båda 10 km! Var det inte 85 vackra...km? Lycka till iaf/D

    SvaraRadera
  2. haha, dizzy? Nej det var riktigt längesen jag var på snurren.
    Men ok, blev lite otydligt, trodde jag skrivit att det handlade om första eller andra sträckan för min del.

    SvaraRadera