Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 15 juni 2011

Dagens rullskidepass blev till..

Slapp hemmakväll. Jag började med att sova två timmar när jag kom hem från jobbet. Härligt värre! Sen skulle jag gå och köpa pizza men Liv som precis kommit hem från en löprunda på södra berget fick mej på bättre tankar.  Gick till Ica istället. Lagade två maträtter (sex matlådor) och drack två Carlsberg non alc. Dom är suveränt goda. Det gick även ner en påse godis under kvällen. Vila och fläska alltså. Imorgon försöker jag på nytt med skidorna.

7 kommentarer:

  1. Ibland behöver man vila för att hitta ny energi och motivation;) I morn får du ta nya tag på väg mot ditt stora mål.... förresten har jag länkat din blogg på Rex Skidors hemsida nu, det lär väl va ok?:-) du har ju själv uppmanat oss att läsa och här är vi många som följer med spänning vart ditt äventyr ska sluta...träna hårt:)/ulrika

    SvaraRadera
  2. Åh härliga tider Ullis. Nu får jag nytt bränsle när jag vet att folk läser.. Det är perfekt med storebror ser dej effekten :)

    SvaraRadera
  3. Toppen Ulrika! Hur ska Mr GDP komma ur det här?/D

    SvaraRadera
  4. Va fan är det där.....slappar kväll, det är ju som farsan!!!! Slappar jämnt, jobbet, hemma!! Nu blev jag besviken. Äpplet faller...och allt det där ;-)

    /Kocken

    SvaraRadera
  5. Hej, kul att hitta denna blogg! Motivation och inspiration. Härligt att du delar med dig.
    /Lennart

    SvaraRadera
  6. Käre kock. När jag idag var ute på mitt träningspass så passerade jag tre cyklister. Samtliga var kraftigt överviktiga. Under hela passet funderade jag på varför tjocka män väljer cykling som idrott/aktivitet. Kan det vara för att man får sitta hela tiden? Du kanske kan svara på detta? <3

    Lennart! Kul att du hittat hit :) Hörde att du och brorsan dragit igång löpträningen igen. Bra!

    SvaraRadera
  7. Japp, man måste ju börja någonstans.. så det gjorde vi i förrgår...

    SvaraRadera