Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 12 december 2012

Tyngdlyftning

Jobbigt att lyfta skrot alltså. Körde 45 minuter. Helt slut. 50kg i bänkpress. Måste jobba lite på det va? Stakmaskinen fungerar fortfarande inte. Det känns som att jag går miste om dyrbar staktid. Men det finns mycket annat som behöver tränas så jag fortsätter med mina 45 minuters pass till jul. Bygger en liten grund. Det ska bli så gött att bara lugnglida i spåret 2 timmar när jag väl kommer hem till skidorna. Undrar hur det kommer kännas.

2 kommentarer:

  1. Fint att se att du är igång igen Männy. Och glöm inte att vad vågen än visar så är du alltid en liten tjockis på insidan.

    Kör hårt nu för i helvete. Jag tror på dig.

    SvaraRadera
  2. Tack MackJoa. Känns bra med ditt support. Hoppas ditt ben fungerar snart så det blir kanontid på Ottarloppet. Tror på dej med. Jag börjar sakta men säkert bygga upp även en yttre fetma.

    SvaraRadera