Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 30 december 2012

Jul, Hudiksvall, Åre,

goda drycker och mat, familj, vänner, bastu etc etc. Men träningen då?
Ja, go vänner. För er som följt min väg till tresiffrigt känner till uttrycket goddagspilt. Ni kanske också insett att jag är en? Jag får i alla fall höra det varje gång vi ses. Jag och min far.
Men jag mår i alla fall riktigt bra och det är prio 1. Alltid.
Den här ledigheten är fantastisk. Jag har gottat mej i allt det ovannämnda förutom träning. Julen var perfekt med ett kringresande för att fira jul på olika håll. Därefter upp till Hudiksvall med Liv för att besöka min barndomsvän Patrik Sundlöf med familj + Mackjoa. Vi frossade i pilsner, mat och badade vedeldad bastu med snöbad till 4 på morgon. Blir inte bättre.

Just nu sitter jag i Åre i den gulligaste lilla stugan efter en pilsnerbastu och lyssnar på, Här kommer natten med Miss Li. Jäkligt bra cover måste jag säga. Men resan hit fick jag mottagning på luren och kunde kolla bloggen. Ångesten var ett faktum..

Bara läs RGs kommentar så förstår ni. Jag hade tänkt att åka en del utför här och afterskia en del men nu måste jag nog få till ett tvåtimmarspass skidor och se vad kroppen säger. Blir intressant. Hör av mej så fort det är gjort helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar