Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 13 december 2012

Bålgympa

Idag har jag tränat bålen. Det var ett bra pass kände jag. Tog fint på övningarna. Plankan kändes helt okej faktiskt så tror inte jag tappat så extremt mycket där. Sista Vasan fick jag kramp i magen och den låste sej på slutet av staktagen. Det är ett bekymmer jag gärna slipper i mars. Mer magträning.

Imorgon ska jag nog vila och njuta av träningsvärken. I helgen måste jag få till ett hårt intervallpass så jag får tillbaka lite av kondisen. 4•4min över 90% maxpuls kanske. Känner spontant ångest redan nu och vill helst ta det på löpband där jag känner mej starkast. Men det skulle nog vara bättre om jag körde roddmaskin så överkroppen får jobba lite. Thoraxtrainern går fortfarande inte att bruka. Jaja, får se hur det blir till helgen. Först och främst ska jag stå emot veckoslutets, och alkoholens välkomnande famn. Det där lät lite alkovarning men det skiter jag i.

1 kommentar:

  1. Rapport från Bruksvallarna.Seniorerna tränar på bra,nyförvärvet (jokern) Fredrik Björck ser ruskigt stark ut.Träna på Mandus från Pär och Anders

    SvaraRadera