Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 6 december 2012

Goder afton.

Nu har jag tränar tre dagar i rad. Känns riktigt fint. Det är tänkt som en rivstart för att nu ta det lugnt hela helgen. Nästa pass är planerat på måndag när Liv åkt hem (sa jag att hon kommer på besök im). Jag kommer sen köra på med blandade pass, 4-5 ggr i veckan på gymet. I jul ska jag vara ledig två veckor och då blir det skidåkning. Det ser jag fram emot.

Ikväll blev det ett styrkepass. Jag gick bara runt från maskin till maskin i ungefär 45 min. Kommer nog kännas av hela helgen skulle jag tro. Jag märker redan av att matintaget ökat och idag skvimpade lite extra bensin på elden. En av cheferna kom fram och sa att jag måste äta mer mat och att jag gått ner i vikt, blivit så smal etc. Jag kontrade med att han måste dricka mindre alkohol och tänka på sin hälsa, att han blivit lite tjock. Det blev ganska kul då det kom fram att han var nykterist och även tränade en del. Hur som helst så kommer det gå fort upp nu för min del.

Det verkar vara en del snö i Uppland. Här i Oslo är det barmark. Det passar bra för mej.

2 kommentarer:

  1. Yes, här i Vendel är endel snö! Tog mig en och en halv timme att komma hem fr jobbet igår. (7 km) Lillebror var kung i sin jourbil och fixade alla som satt på det berömda, lr i snöväder ökända Eklunds gärde. Najs att du e på väg tillbaka! /D

    SvaraRadera