Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 16 december 2012

Oklar träning idag.

Dagens träningstimme bestod av 15 minuter lugn jogg, 20 minuter lugn cykel och sen styrkeövningar som bara kändes meningslösa. Jag började på biceps där jag kände mej minst sliten men det kändes inte helt ok. Gick vidare på ben men de var också trötta. Jag lufsade runt på gymet och gjorde ett par övningar i alla fall. Vet inte riktigt vad jag ville med detta pass. Kör vidare med mina 45-60 minuters pass till och med torsdag sen blir det äntligen skidor. Långa lugna pass. Få skidvana. Jag måste dock få till ett hårdare intervallpass snart och väcka upp kroppen på riktigt. Jag drar mej för det. Blir vilodag imorgon sen smäller det på tisdag. Kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar