Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 18 december 2012

Illamående idag

Det var längesen jag tränade till blekhet och illamående. Det tog längre tid förr men idag gick det snabbt. Jag körde thoraxtrainer 4x4minuters intervaller. Grymt jobbigt för både muskler och lillhjärtat. Hittade också justeringsspaken för motstånd idag. Har inte sett den förut. Jag körde i alla fall på lättaste. Jag har alltid lätt ångest inför dessa pass och har säkert en växel till att lägga i. Men för den växeln krävs träningskompisar oftast. Hur som helst ett bra pass och nu blir det halvdrygt att masa sej till jobbet för kvällspass. Menmen, snart blir det skidåkning på snö. Om den finns kvar i Uppsala. Här i Oslo töar det.

Jag fotade min ofrivilliga och jobbrelaterade deff nyss. Tycker redan att jag är starkare och får jag till ett par kilo muskler på överkroppen kan det bli bra tryck i stakningen i mars trots allt.



4 kommentarer:

  1. Också ett sätt att klicka "Gilla"!/D

    SvaraRadera
  2. Man ser ju tydligt hur du mörkat träningslägret i Norge!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker pattera ser lite klena ut. Då ska man gö armhävningar.

    SvaraRadera
  4. Tack Sudden för tipset. Självklart följer jag ditt råd och kör bröst i fortsättningen. För du har så rätt. Brösten, axlar och armar är urlakade. Kul ändå att magen ser stark ut fast den är vekare än förut. Skuggboxar på bussen till Stockholm im.

    Håkan, jag önskar att det va så. Klarar 4 chins, utan vikter och trots viktminskning. Sen går jag in på din blogg och ser att du kör heltsjuktstarkpyramidprogram + 20kg extravikt hängandes i midjebältet. Du är ju fasen starkare än eliten, ser (ej) fram emot vårat möte i mars ;) lägger över lite press på dej och tippar topp 400.

    SvaraRadera