Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 9 maj 2012

Vila i dagarna två.

Jag hade tänkt köra ett pass idag innan jobbet men väljer att vila. Jag har 4 pass att välja på från schemat och det är styrka 30 minuter, intervaller och 2 långpass. Eftersom jag körde styrka igår och långpass är uteslutet skulle det bli intervaller. Jag är totalt osugen på det idag. Det skulle inte bli bra och därför skjuter jag fram dem. Jag är ganska bra på att skjuta fram och kommer förmodligen att ångra det i slutet av veckan. Imorgon ska jag till Stockholm på middagsbjudning efter jobbet och därav vila i dagarna två.

Fredag - intervaller.
Lördag - styrka + långpass.
Söndag - långpass.

Kolla in den här killens träningsdag. Han skjuter nog inte fram och han behöver bara en espresso och en macka mellan passen.


4 kommentarer:

  1. Vi saknade dig i leran. //Kristian

    SvaraRadera
  2. Mycket vila är inte så bra med tanke på förvänade 1,20 på Ottars och top 500 på vasan :)
    Ribban ligger högt i år.
    Hälsningar coacherna Tobbe och Tom

    SvaraRadera
  3. Kristian! Onsdagspassen missar jag ogärna. Leran kan jag vara utan däremot. Antar att du lekte med Emil i vanlig ordning.

    Tobbe och Tom! Jäklar nu har coacherna hittat hit också. 1,20 på Ottars?? haha, inga kommentarer. Tur det är långt till vasan. Tackar för schemat. Fick på mailen.

    SvaraRadera
  4. Självfallet. Haha, du skulle hört honom. "Du vilar för fort! Du vilar för fort!" //Kristian.

    SvaraRadera