Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 13 maj 2012

2h 20 minuter.

Bra pass igår. Jag åkte rullskidor exakt 2 timmar sen körde jag plankan i 5 minuter och slöcyklade en kvart. Min syster kom och mötte mig på cykel efter 1h 30 minuter så sista biten gick lättare en vanligt. Hon filmade en bit också så att jag kan rätta till tekniken.

Stannat för fikapaus.



Stakningen ser hyfsad ut tycker jag. Känns helt okej i kroppen i rullskidåkningen. Det är armarna som blir tröttast i slutet. Idag ska jag åka och gratta min morfar i Stockholm sen ikväll blir det ett kombinerat styrke och A1 pass om allt går enligt planen.

3 kommentarer:

  1. Hallå där Mandus, ser mycket bra ut det där! Jag har inte plockar fram rullskidorna ännu :O Träna på! /Martin L

    SvaraRadera
  2. :) Tjena Martin. Ja jag vill ju närma mig dina nivåer så rullskidorna kommer gå hårt i sommar. Jag ska gästa på Njurunda runt och ge er alla en fight :) synd att jag missar stavgången i södrabacken i år dock. Kör hårt!

    SvaraRadera
  3. Jaså, du kommer hit på Njurunda Runt. Set bara till att inte vara i samma form som du var på intervallerna i vintras. Det var så jobbigt att hänga på dig då..

    Japp, intervaller i slalombacken ska jag börja köra snart!

    SvaraRadera