Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 27 oktober 2011

Tungt med lätta vikter.

Jag fortsätter köra en timmes pass på gymet men det ger det med. Jag är jäkligt glad att jag har Ego, som gymet heter, som granne. Idag var jag inte alls sugen på att träna. Kom hem vid 17.30 och riktigt skönseg. Gled ner i komfortabel ställning i soffan med datorn på magen. Kollade träningsbloggar och som tur var blev jag åtminstone tillräckligt motiverad för att masa mej ner för lite tyngdlyftning. Väl där gick det trögt. Stod och drog i Skierg snörena i tjugo minuter men det var inte kul ikväll. Blev lite randomövningar för överkroppen och i slutet gick det riktigt bra. Självklart hade det varit härligare att löpa i elljusspåret 1.30h men knät sviker och dagar som idag är gymet guld värt. Jag ser verkligen fram emot första seedningsloppet. Även om jag inte når led två så kommer jag ur det fjärde där jag är placerad nu. Någon som vill samåka till Vålådalen classic ski marathon? 17 december?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar