Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 23 oktober 2011

3h rullskidor.

Jag upptäckte att mina (farsans) gamla trotjänare Ultra 2000 börjar bli slitna. Bromsarna verkar slut. Det var som att åka med riktigt dåligt fäste. Det var inte för att det var blött och det var lövfritt. Konstigt nog blev det bättre mot slutet av passet. Jag hoppas de håller för ett diagonalpass nästa vecka. Idag blev det iaf mest stakning.

Ser lite småhärjad ut. (jag är inte bakis)

Perfekt väder idag.

Jag är riktigt nöjd med mina dryga tio mil rullskidor denna vecka. På dagens pass blev jag sugen på att skejta också vilket inte hänt hittils i år. Ska nog ta ett sånt pass som långkörare nästa gång.



Nästa år ska jag köpa egna rullskidor. De ska ha stänkskärmar och tröghjul.

4 kommentarer:

  1. Va bra då är du i form för helegen som kommer vid IK REX!

    Långlöpning cykel, rullskidor, och intervaller!

    Du kommer ihåg hur det var förra året! Eller om inte du kommer ihåg så gör nog din kropp det!!!!

    Vi ses i helgen!

    MVH

    RG

    SvaraRadera
  2. Ja jag kommer verkligen ihåg förra året. Jag var med på två pass och hade ont i en vecka. Hade varit grymt att kunna köra hela lägret i år. För att inte tala om nyttigt, men jag kan inte komma ner. Får ladda inför snöläger istället.

    SvaraRadera
  3. 3h!! Starkt jobbat! Mina armar är bandpasta efter 2h!

    SvaraRadera
  4. :-) Ja det är mina med men det är bara veva vidare i hopp om att bli bättre.

    SvaraRadera