Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 22 oktober 2011

Roddintervaller

Segstartat på gymet idag. Gårdagens spakväll satt där den skulle men jag tror jag var kvar i spamode halva passet idag. Det blev 5 min rodd som uppvärmning - följt av överkroppsstyrka där jag känner mej riktigt svag och sliten - sen kördes 5x1000m på roddmaskinen, svårt att pressa upp pulsen där - avslutade med 5 min stakning. 1.30 h. sammanlagt. Jag är riktigt nöjd med den här veckans träning då jag inte brukar ligga på denna mängd. Antagligen därför jag känner mej sliten. Imorgon ska jag avsluta veckan med ett skönt A1 pass rullskidor och nästa vecka blir lättare.

Körde brutalbänk idag. Stört jobbigt.

Utsikt över S-vall från Södra bergets spa.

Liv pausar från spaandet med lite frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar