Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 25 oktober 2011

1h på gymet.

Hej gott folk. Idag har jag kört 50 minuter på en Crosstrainer. En maskin man står på och trampar, det finns även handtag att slita i fram och tillbaka. Den tillhör inte direkt mina favoritmaskiner men idag blev den bäst. Jag har fått ngt konstigt i knät. Det gör ont när jag lyfter vänster ben. Det kom efter Hässelbyloppet och har blivit värre. Dagens pass var tänkt som löpintervaller i motlut. Jag skulle köra 4x4min på 90% av maxpuls. Då är löpning bäst men idag gick det inte pga knät. Crosstrainern fick i alla fall upp pulsen över 180 och mer där till några minuter. Max 192. Avslutade passet med 4x4 benpress.

Den är där mellan sittcyklarna och löpbanden.
Imorgon tänker jag nog riva av ett bålpass. Känner att det är på tiden. Jag har en jäkla träningsvärk efter brutalbänken. Mer av den!

2 kommentarer:

  1. Är det rätt bild? svårt att hitta ngn crosstrainer eller ens löpband som jag borde känna igen! Men du ditt knä då - gå inte för länge utan att kolla. En bild på det också kanske, ja Xray då förstås./D

    SvaraRadera
  2. Jag ska verkligen lägga upp en ny bild till dej D.

    SvaraRadera