Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 20 oktober 2011

Det här med att äta nyttigt..

Som vissa uppmärksamma läsare kanske har sett har jag tagit bort "och nyttig mat" från min underrubrik. Jag käkar verkligen inte nyttigt och det verkar inte som jag tänker börja med det heller. Nu har Liv sagt åt mej att jag ger en bild av att vara värsta träningsnyttiga friskusen. Vilket inte är helt sant. Jag skriver annars bara om min träning men nu kommer en annan sida av mej på vägen till tresiffrigt. Idag har jag stoppat in rätt mycket tomma kalorier och det kunde verkligen varit bättre kvalité på de kalorierna. Tyvärr håller inte "men så mycket som jag tränar kan jag unna mej detta" när det är hela tiden.

Jag har idag njutit av coca-cola, alkoholfri öl, pizza, gamla chips och godis. Jag hade även cheddarost på min spaghetti och k-sås. Inget jag brukar göra men det var ju inte direkt äckligt. Jag förstår att Liv tittat på mej några gånger :) Men någon bikt är det inte tal om. Jag har aldrig hävdat att jag äter hälsokost och jag skulle definitivt kunna förändra en del. Jag stoppar i mej mycket av allt. Det vore riktigt kul att testa ett strikt kostschema en månad och se hur kropp och knopp skulle reagera. Fast det kommer jag inte göra. Träningen funkar fint.

Glass är jävligt gott

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen! Du får tre önskningar som hör hemma här. /D

    SvaraRadera