Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 8 oktober 2011

Lördagkväll

Var i skolan till 17 idag och arbetade med C-uppsats. Efter middagen blev jag riktigt sugen på att gå ner på stan och dricka några kalla ist för att träna. Liv skulle på fest och satte igång stämning här hemma. Mörkt och trist ute och gymet stängt. Hur som helst kom jag på bättre tankar. Tror det var Gundes sköna? stämma i bakgrunden (fångarna på fortet) tillsammans med lite gansgsterrap som fick ner mej i plankan på vardagsrumsgolvet. Så lite överkroppstyrka blev det i alla fall. I morgon bör det bli löpning.

Inspirerad av bålstyrkekungen Håkan kämpade jag på med denna övning. Kommer nog kännas ordentligt imorgon.

2 kommentarer:

  1. Ser grymt stabilt ut det där! Nu måste jag ju hitta en annan brutalare övning för att ligga före dig :)

    Kul med din nya skidutrustning också. Svårt att skylla på materialet nu :) Själv kör jag RCS:en och ett par Oneway diamond 9.

    SvaraRadera
  2. En får tacka. Jag ser fram emot nästa utmaning.
    Det är riktigt kul med sjyssta prylar, men man kan alltid skylla på vallan ;)

    SvaraRadera