Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 3 oktober 2011

Pigg och kry.

Nu har jag bara två dagar kvar på penicillinkuren och känner mej riktigt sugen på att börja hårdträna. Jag har varit ner på gymet tre dagar i rad och slöstakat lite på skiergmaskinen samt gå/joggat 15min. Jag har varit riktigt noga med att starta upp lugnt så jag kan inte direkt kalla det för träning. Det var mer för att det är härligt att vistas i träningsmiljö och känna att snart är man på g igen. Jag blir faktiskt stressad när jag tänker på mitt mål och hur lite jag tränar. Igår var jag och Liv upp södra berget och promenerade och pratade om hur många timmar skidor vi kan få ihop däruppe denna säsong. Jag vill i alla fall dubbla antalet mil från förra året. Hur många mil jag åkte då ska jag se över och återkomma med.

Södra Berget stadion.

Vilka och hur många djur ser ni?


Nu ska jag till gymet för ett första träningspass på länge. Det blir ett bålpass. Förhoppningsvis blir oktober en riktigt gedigen träningsmånad.

3 kommentarer:

  1. Jag körde ganska exakt 50 mil förra säsongen. Svårt att hinna med mer med heltidsjobb och att man bor i Sthlm utan bil :) Blir spännande att se vad du fick ihop.

    Kör du Hässelbyloppet trots sjukdomen? Jag håller på att fiska med Hässelby om att få en startplats eftersom det är min gamla friidrottsklubb :)

    SvaraRadera
  2. Ja vad kul, hoppas du får napp. Jag tänker absolut löpa. Det blir årets sista löptävling. Sen börjar stakträningen på allvar :-) jag hoppas kunna löpa under 40. Det ska ju vara en snabb bana har jag hört.

    50mil är ju riktigt bra om du frågar mej. Tror inte jag åkte så mycket mer. Jag ska leta upp dagboken i veckan.

    SvaraRadera
  3. Två orrar så klart! Kul att ni har ögon för annat vackert också!/skogsmulle

    SvaraRadera