Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 7 oktober 2011

50 mil

Har spanat i träningsdagboken och i fjol blev det 50 mil innan Vasaloppet. Första passet på snö var den 12 nov. med kommentaren - Första skidpasset för säsongen, ospårat, 7km och jobbigt värre!
Det var ett stort tomrum vid jul och nyår. Blev nog för mycket fest och pilsner då. I år blir det bara en snaps till julgrisen.

Idag har jag stakat på Skiergen 45 minuter. Jag prövade att trycka på lite och det känns som att jag kan börja träna för fullt nu. Måste verkligen få till ett par bra löppass innan Hässelbyloppet nästa söndag. Tusingar imorgon kanske..

Jag har inte fotat något från passen på senaste men denna är från ett skönpass i Nackareservatet förra året då jag besökte min vän Johan Sundin som löper Lidingöloppet under 2.30h 2012.

Bäverjobb :)

2 kommentarer:

  1. Öhh ok mytto. Förutom att den där bilden tog jag under en solotur och mms:ade till dig. Du låg väl hemma och svullade dillchips och kollade på cagefighting. Däremot är det korrekt att jag sätter Lidingö under 2:30 2012. Eller iallafall 3:30.

    SvaraRadera
  2. Haha så jävla kul att jag tänkte på det här scenariot när jag la ut bilden. Jag såg ju typ samma träd när vi var ut så det var ett okej ljug.
    Det där med dillchips tänker jag inte opponera mej emot men 2.30 gäller! Inget 3.30 här inte. Ses snart

    SvaraRadera