Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 31 juli 2012

Tusingar och räkfrossa

Jag och brorsorna har haft kräft och räkfest ikväll. Innan det bestämde jag och Martin (storebror) oss för ett snabbare pass. Vi var båda lite sega så det var fint att vi kunde peppa varandra till ett pass. Klockan 20.10 körde vi 4x1000 meter på Studenternas. Eftersom vi bara skulle löpa 4 stycken ville jag gå under 3.30
Det gick fint. Tiderna blev 3.25-3.23-3.27-3.28 och vi vilade 2 minuter. Jag hade också turen att träffa vaktmästaren och kunde fråga om låsta grindar etc. Dra mig baklänges men öppettiderna är 8-21. Jag var förvisso där sent här om dagen men annars mellan 8-21 och jag har ändå fått klättra. Svaret på det blev att om idrottsplatsen är bokad så låses alla ingångar. Jaja, bra öppettider då det är öppet i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Helskotta vad bra kutat. Dig är man ju inte i närheten av!

    SvaraRadera
  2. Tackar Håkan. Men det var ju bara 4 stycken. Orkar inte under 40 minuter på milen ännu. Ska försöka hänga dej på Hässelbymilen.

    SvaraRadera