Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 7 juli 2012

Pass 1

Klockan 9 startade träningslägrets pass numero Uno. Klassiska rullskidor och minst 3 timmar var det som gällde. Jag hängde med grabbarna första 45 minuterna i ren träningsglädje sen insåg jag att jag var trött och att det var 2.15h kvar att åka. Det hade börjat regna också och mina skidor utan stänkskärm var inget bra val. Slog då av på takten och klungan på sex åkare försvann snabbt. Då hade jag ändå snabbast rull på skidorna. Hur som helst så orkade jag mina tre timmar och har gjort mitt längsta träningspass sen Vasan. Känns riktigt fint.

Erik O. var ute längst, 3.45h och Hampus var den enda som körde med 3:or. Alltså trögare hjul.
Bilden är från frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar