Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 21 juli 2012

Cykeltur + rullskidor.

Fantastisk lördag. Det var tänkt att jag och Liv skulle städa förråd hela dagen. Vi började dock med marknad på Vaksala torg. Sen blev vi hembjudna till Vendel där kusin Tanja och mormor och morfar var på besök. Jag passade på att få ett träningspass och tog Bianchin dit. Cyklingen tog 1.50h och då åkte jag runt och spanade in lite cykelvägar i Uppsala först. Mycket trevlig tur och jag börjar nog få lite mersmak för det här med landsvägscykling. Väl framme blev det trerätters i soligt väder och förrådet var sedan länge glömt.



Nu på kvällen har jag och Liv varit ut på ett rullpass på 1.10h. Gött väder och härligt att vara ute på landet. Blev lugnt och skönt tempo med lite ryck. Fint med 3h träning idag istället för förrådsröjning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar