Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 17 juli 2012

Kom igen!

Jag har verkligen avikit från min sunda kost de senaste dagarna. Jag började så strikt i tio dagar och såg verkligen resultat, tappade ca 2 pannor. Nu måste jag rycka upp mej och komma igen. Lidingölöpningen måste underlättas på alla möjliga sätt. 2 kilo till ska bort till sista juli. Då ska vågen visa 73 istället för 77.

Annars ska jag använda denna lugnare vecka till jobbsök. Sista augusti slutar jag på Akademiska sjukhuset. Är det någon som har tips på roligt sjuksköterskejobb så hör gärna av er.


3 kommentarer:

  1. Var uppe på Mora lasarett här om dan,fick där höra att man stängt avdelningar på grund av brist på sjuksköterskor, sök dit och du kommer att hamna mitt i vasaloppsmeckat.

    SvaraRadera
  2. Tackar för det tipset Torbjörn. Inte omöjligt att jag söker faktiskt. Ska kollas upp.

    SvaraRadera
  3. haha.. snart flyttar hela Uppland till Dalarna:-)/ulrika

    SvaraRadera