Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 7 juli 2012

Pass 2

Åter ett blött pass. Åter över tre timmar. Det började med mountainbike i 1h 20minuter för att sen fortsätta med gång/löpning i 2h. Det var uppför ett berg så det gick inte att löpa hela tiden. Andra delen av passet gick fint för mej men cykling är jag verkligen kass på. Jag har inga cykelmuskler. Nu har jag extremt ont i musklerna precis under häcken. Blir nog problem att komma ur sängen imorgon och multisportpasset vill jag inte ens tänka på. Det känns i alla fall grymt att jag tränat en för mej veckodos på en dag.

Tyvärr har jag inte haft kameran med mej på passen eftersom det regnat. Ska bättra mej med bilder imorgon.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat och härligt med mycket updates! Puss

    SvaraRadera