Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 14 juli 2012

Dietfusk.

Lägret sitter fortfarande i kroppen. Jag kände mej inte redo för löpning igår. I och med morgondagens långpass var det lika bra att ta det lugnt. Jag kanske inte hade behövt dricka så mycket Tequila och margaritas igår dock. Men det var ett fantastiskt slut på arbetsveckan och riktigt trevligt. Idag ska jag pumpa upp Bianchiracern inför morgondagen. Ett joggpass ska jag också få till, och måla lite lister till köket. Ikväll måste jag även kika på kartan och bansträckningen inför de 9 mil cykling och 21 km löpning som skall avverkas imorgon.

Så kul har man med lösgodis och drinkar.


3 kommentarer:

  1. Ja du.....

    Vad skall man säga annat än du kunde väl ha tagit med en bild på den gigantiska gräddtårtan du smällde i dig uppe i Bydalen;-)

    Lycka till på söndag - tänk dock på en sak - nu är du på egen hand - det finns ingen Erik O som kan dra dig framåt!

    Du är en glad och positiv prick i mänsklighten väl värd att uppmärksamma - keep going and train hard fight easy!!

    Robban

    SvaraRadera
  2. Tackar för dom orden men någon gräddtårta minns jag inte, men jag drömmer om dom. Det var gött att teama med erik men imorgon kommer han nog inte vänta på mej :) Han cyklar och löper ifrån riktigt ordentligt. Jag funderar därför på tjuvstart. Får se imorgon. Ses onsdag.

    SvaraRadera
  3. Tror inte det sitter just nu ok smälter en god middag på ön Santorini!

    SvaraRadera