Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 30 april 2012

En snabbis plankan + slangar idag.

Jag var sugen på löpning idag igen men vet av erfarenhet att jag inte klarar av att belasta vaderna 3 dagar i rad så här i början av löpsäsongen. Imorgon är det skidupptakt med klubben och då står det nämligen löpning på schemat. Det ska bli kul att få någon sorts träningsprogram föreslaget. Jag har aldrig kunnat följa ett program tidigare utan har alltid gått på känsla och humör. Nu när jag vill upp ytterligare ett snäpp kanske det blir viktigare med en mer uppstyrd träning. Dagens pass bestod i alla fall av styrka i vardagsrummet. Plankan, bålövningnar, situps, armhävningar och slangstyrka. Bra, intensivt och jobbigt pass. Träningsvärk från rullskidpasset så det står härliga till. Nu ska jag ner på stan och käka sillunch. Bjuder på en spännbild.

Inna vasaloppet var jag hård i kroppen. Ljussättningen går att diskutera.

Allt som behövs för överkroppstyrka.



1 kommentar:

  1. Det är väl aldrig så att du har ärvt Roines underarmar? Dom där jävla kotlettraderna tar man ju inte fel på..

    SvaraRadera