Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 1 april 2012

Då är jag igång igen.

22.02 ikväll startade min satsning mot Lidingöloppets medaljtid. Den varade i 28 minuter. Lätt jogging som kändes helt okej. Nu jävlar ska jag börja träna. Första tävlingen blir i maj och klubbens eget lopp Ottarsloppet nu kallat Ottarseventet sedan MTB och skidsprint lagts till senaste åren. Jag har tänkt att anmäla mig till 21km löpning och sedan cykla 50km. Båda loppen i riktigt fin terräng. Jag måste dock ragga upp en cykel innan jag kan anmäla mig till det loppet. Om någon har en att låna ut så hör av er. Jag har inga direkta mål inför Ottarsloppet då jag inte har någon aning om vad jag kan göra för tid på en halvmara i terräng. Däremot på Blodomloppet, 30 maj har jag ett klart mål. Allt över 40 minuter är en skam. 2 månader tills dess.

4 kommentarer:

  1. Fint att höra Manolito! Om inte annat så för att jag kan fortsätta följa bloggen som en del av morgonrutinen på jobbet. Du är up there with the big ones, dvs dagens Rockystrip och allmänt scrollande på DN. Så jag önskar dig all lycka och välgång mot de nya målen.

    Jajuste, en sak till: ÖKA NU FÖR I HELVETE!!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är i gång igen Mandus, har saknat dina inlägg. Ska bli spännande att följa din väg till topp 500!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilken öppning! Nästan som Wapnö kosläpp! I´ll be around!/Goldfinger

    SvaraRadera
  4. Mycket hedrad Mackjoa.
    Tack johanna, det är sannerligen spännande att följa din väg också. Starkt jobbat!
    Goldfinger...

    SvaraRadera