Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 28 april 2012

2h rullskidor.

Idag har jag verkligen haft en kanondag. Det började med att My bjöd på födelsedagsbrunch. Tack och grattis igen Myran. Därefter åkte jag till Vendel där min mormor och morfar var och hälsade på. Väldigt kul att träffa dem. Jag kom lagom till lunch och grillpremiär. Efter kaffe och tårta beslöt jag mig att premiära på rullskidorna också. Det gick riktigt bra. Kunde utan vidare staka i två timmar trots att det var 2 månader sedan sista staktaget. När jag kom tillbaka var bastun varm. Skulle kunna ha det så här varje dag. Det skulle vara ännu bättre om det kändes lika bra med löpningen också. Där är det tjockandning efter 2km. Det ska jag jobba med imorgon. Intervaller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar