Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 10 april 2012

Första veckan = 1.30h träning.

Jag tränar lika mycket som jag bloggar. Det är riktigt illa nu med andra ord. Min första vecka innehöll mer öldrickning än löpning. Skrapade ihop 2 träningspass. 3x5minuters intervaller och sedan lördags 4x4.20minuters intervaller.


Jag körde 4 varv hemma i Vendel. Hade för mig att det gick en fin bit under 4 minuter förr om åren. Farsan sa även att det var 900 meter runt. Första gick på 4.25 andra 4.24 sedan 4.22 sista varet laddade jag allt jag hade och fick tiden 4.15 Således riktigt långsamt. Tanken är att jag ska dit om två veckor igen och göra om passet. Då ska jag löpa 6 stycken intervaller och samtliga ska vara under 4.15

Idag är jag ledig och tänkte ta mig till gymmet för ett benpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar