Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 13 april 2012

1h löpning

Fick jäkligt bra hjälp idag av min käre bror och Lennart "LS" Svanström. Vi bestämde löpträff och vi utgick från mig. Annars hade det varit tungt att ta sig ut idag i blåst och duggregn. Vi löpte bort till Röbo och kände på de banorna och sedan hem igen. 1 timme i för mig bra distansfart. De båda ligger före mig i löpningen nu men jag har varnat dom att jag börjat ta tag i saker och planerar att dra dem inom 2 månader. LS ska köra veteran SM och ta medalj på 800m. så han kör på hårt. Ska hänga med de pass jag är ledig. Brorsans idrottsliga målsättningar är oklara men han gjorde klart för oss båda att vi hade långt kvar till hans nivå genom att hålla upp en Svensk klassiker påse han hade packat sina överdragskläder i och därefter stirra ner oss. Låt gå för det. Jag måste göra den där klassikern. Kanske nästa år.

Bara jag som ler som en fotomodell.



Jag känner tyvärr att det kittlar lite i halsen nu. Hoppas på inbillning. Har planerat långpass rullskidor imorgon och ett snabbare pass löpning på söndag.

2 kommentarer:

  1. Aj då körde vi så hårt med dig. Det måste väl ändå vara inbillning... Kul att köra tillsammans i allafall!!!
    På cykeln hem uppgraderade jag bloggiden...
    Blir såklart toktufft, men en kul ide e ju 2.10 - 2.10 - 2100.
    2100 står då så klart för placering i Vasan...
    / LS

    SvaraRadera
  2. Kul idé. Som sagt toktufft. Men det ska det ju vara också för att hålla motivationen på topp. När börjar du?

    SvaraRadera