Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 27 november 2011

Snö!

Tjena. Jag har varit lite väl passiv vid tangenterna den senaste tiden och jag kan inte lova någon förbättring heller. Jag har tiden men tappat blogggnistan lite. Det kan ha att göra med att Livs dator försvann tillsammans med Liv. Den gamla skorven jag skriver på nu tar tid att starta upp och är heller inte pålitlig när den väl kommit igång. Idag tyckte jag hur som helst det var dags för en uppdatering.

Jag har haft praktik tis,tor,fre,lör och sön så idag känns som fredag. Gött! När jag kom ut från sjukhuset var det äntligen ett vinterlandskap som mötte mig. Tyvärr är det för varmt ute så den här snön blir bara slask men lite skidsug väcks i alla fall. Ringde butiken jag beställde skidor av den 4 oktober och skidorna skulle komma nästa vecka sa dem. Jag hoppas verkligen att det stämmer så jag får med dem på Rex skidläger den 7 dec. Förra året den här tiden hade jag lagt 12 mil skidor bakom mig. Eftersom jag ska dubbla förra årets 50 mil på snö innan VL så vill jag gärna komma igång snart.



Träningen går fint i alla fall. Jag kör på gymet och varierar så mycket som möjligt. Men träningen blir inte direkt skidlik. Nu känner jag iaf  inte av varken knä eller armbågar till vardags. Ska köra ett lättare skiergpass nästa vecka. Löpningen får vänta till efter vasan.

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Får se när det sprider sig till Uppland:-) Snöar tydligen i Tierp just nu...
    /LS

    SvaraRadera
  2. Kom igen nu manne för i HELVETE. Tre månader kvar. Då duger det inte att goffa majonäsmackor och kolla på paradise hotel. ÖKA!!!

    SvaraRadera
  3. Tjena LS. Snön blev inte långvarig direkt. Hoppas träningen går fint för dig.

    Tack Sudd, det är precis vad jag behöver. Gedigen pepp! Tyvärr ligger det en hel del sanning i det du säger. Angående majonäsmackorna är allt sant faktiskt. Tre månader? FAN! det är verkligen ett wake up call! Hörs måste träna..

    SvaraRadera