Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 1 november 2011

SkiErg x 2

Jag har kört stakning på gymet i dagarna två. En timme måndag och en till idag. Jag försökte mig på intervaller dagen till ära. 4x4min och 6x30-30. Kom inte upp i någon hög puls och tyvärr kändes det ganska tråkigt. Mitt knä är inte bra och nu börjar jag verkligen sakna skogslöpning, stavgång i slalombacken och andra pass där man använder knäna. Jag har lätt att komma upp i puls på de passen också så det är bättre för intervallträningen. Men det är i alla fall tur att jag inte har ryggproblem eller någon annan stor skada. Nu blir jag förhoppningsvis en stark stakare och det känns som det blir ett x antal timmar stakning denna vecka. Hörde f.ö att Emil Jönsson kör rullstol som träning pga en lårskada. Kanske ska låna en lättrullad från sjukhuset.

3 kommentarer:

  1. Kram duktiga broder!

    SvaraRadera
  2. Gå till Idrottsskadecentrum fort som bara den och ta reda på vad som hänt med knät. Eller tänker du göra en "Staffan Larsson"?/D

    SvaraRadera
  3. :) Jag gör en Staffan tror jag. Med all stakning jag tränar och all diagonal jag inte tränar så blir det nog bäst.

    SvaraRadera