Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 6 november 2011

3h stakning.

Jag avslutar denna stakningsvecka med ett tre timmars pass stakning. Tanken var rullskidor runt Alnön men vädret var för trist idag och jag orkade inte vara dyngsur från knäna och ner (inga stänkskärmar) redan efter en kvart. Kände mej lite halvtrött också så tänkte vila ist. Blev senare sugen på träning iaf och då fick det helt enkelt bli 3h Skierg. Jag börjar kunna den maskinen nu men har alltid undrat hur folk kan stå i den flera timmar. Så det var en kul utmaning. Hur som helst hade jag bra radiodokumentärer och program. Bl.a. ett om hur man toppar skidformen. Tiden flög förbi. Får köra 4h nästa gång. Inte lika bra pass som rullskidor men bastu efteråt är ju iaf inte en nackdel.

Bra vecka med drygt 10 timmars träning och 7 av dem var stakning. Var ute på en skapligt raskt 3km promenad ikväll utan några känningar från knät. Gött!

3 kommentarer:

  1. Shit, snacka pannben! 3 timmar skierg är inget jag skulle ge mig in på :)

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt imponerande att köra 3 tim stakning på det viset!

    SvaraRadera
  3. Håkan :) ja det låter ju helt sinnes men grejen är att tiden typ försvann. De intressanta programmen gjorde att jag inte tittade på klockan så mycket. Du lär testa!

    Anonym: Man tackar. Men det var nog första och sista gången :)

    SvaraRadera