Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 4 november 2011

2h gym.

Idag har jag kört SkiErg. Kan ni tro? Börjar bli lite tröttsamt att skriva om min dagliga skiergtimme men det blev en idag också. Det är det som funkar för knät. Började passet med lite skrotlyftning tillsammans med muskeldjuren. Körde lite allt möjligt som jag var sugen på. Glömde dock den obligatoriska bicepscurlen. Får ta igen det imorgon. Annars har brutalbänk verkligen blivit min favorit trots att jag är rätt svag i den. 3x10 är riktigt jobbigt.


I helgen ska jag få till ett långpass rullskidor. Det blir stakning på skateskidorna. Hoppas på regnfritt.

7 kommentarer:

  1. Men vad tänker du på alla timmar i "hörnet"? Fatta vad stark du blir på alla sätt :) Trir dock jag skulle klå dig i brutalbänken, he he. Tänk om du skulle bo närmare, ddå skulle jag nog vara bättre tränad... Säger så ;) Kram och trevlig helg från Stjärthåga

    SvaraRadera
  2. Det finns massor att tänka på så det är det minsta problemet. Dagen som gått eller morgondagen, lyssna på ljudbok, radioprogram, musik etc. men oftast befinner jag mig någonstans mellan sälen och mora :)

    I februari är jag "back in town" då kör vi något pass i veckan tillsamans. Nu har ju du sett till så att det blir brutalbänksmatch också. Bara så att du vet körde jag ett corepass med avslutande BB efteråt ;)

    SvaraRadera
  3. I morse glömde jag skriva. Vad körde Du?

    SvaraRadera
  4. Rätt hundra på att det var sångaren i Ultima Thule i filmen.

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte hur han ser ut och det är jag glad för. Hur går löpningen? Hoppas du kör stadigt på Nackastigarna. Jag påminner ibland om 2.30h på LL för att hålla motivationen på topp.

    SvaraRadera
  6. Jo jag har nog märkt vad det är du sysslar med. I övrigt har jag nyopererad fot så det är stationärt som gäller (med stationärt så menar jag så klart att jag legat i plankan sen onsdag kväll, 25 minuter my ass).

    SvaraRadera