Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 14 november 2011

Det går inte bra nu.

Jag har haft svårt med knät länge nu och förra veckan började det göra ont i armbågarna. Gårdagens träningspass med Rex gick fint på förmiddagen men andra passet gick inte att genomföra pga smärta i armbågarna. Så nu får jag sota för min stakvecka antar jag. Har i alla fall en skön träningsverk idag så vilan blir inte svår i kväll iaf. Liv åkte till USA idag för en månads plugg och nöje. Jag är riktigt avis på henne men det är tur att jag inte åker dit nu. Jag hade lätt gått upp ett par kilo med all ljuvlig junkfood och brist på träning.
Kör en uppdatering när jag kan träna igen.

7 kommentarer:

  1. Aj fan! Låter inte alls kul detdär!

    Jag har faktiskt för första gången också börjat känna av armbågarna lite och det är framförallt efter rullskidåkningen. Så därför har jag begränsat rullskidåkningen till en gång i veckan. Passar ganska bra eftersom jag ändå tycker det är rätt tråkigt. När snön kommer blir det andra bullar!

    SvaraRadera
  2. Aj vad illa med sådan värk. Bara det inte är slitningar... Bra att hitta på alternativa pass för att hålla igång...
    Själv börjar jag få lite fart på rullisarna. Men det blir ändå mest ren stakning. Har så svårt att hitta rytm i parallellåkningen. Skidorna vill mest styra själva:-) Men märkte ikväll att viss förbättring är på g. Speciellt uppför!
    Hoppas du blir kty snabbt så du kan fortsätta din fight!
    Hälsn. LS

    SvaraRadera
  3. Tja grabbar!

    Håkan. Det låter klokt att köra en gång i v om du känner av lite. Tyvärr körde jag för mycket nu när knät var paj. Känns ändå rätt skönt att vila ett tag. Blir nog en vecka så man är sugen sen när snön kommer. Kul att det går framåt för dej. Såg din styrkefilm. Ser stark ut.

    LS. Ja det är tyvärr svårt att göra alternativ träning. Kan ju isf bara köra mage o rygg styrka. Men jag är ändå lite osugen på träning nu. Skönt att ingen snö finns. Kul att du också satsar. Diagonalåkning på rullskidor kräver sin nötning. Men det är ju ändå stakning som gäller i Vasas spår. Kör hårt.

    SvaraRadera
  4. hur gick det f adam steen i Lund? när kan du börja köra igen? saknar din uppdaterade blogg/D

    SvaraRadera
  5. Hej mandus hur är det med dig ? Hur är det med kroppen ? Kan du träna på annat sätt ? /maud

    SvaraRadera
  6. Hey B, jag saknar också dina inlägg. Någon liten update kan vi väl få :) Puss/ Livan

    SvaraRadera
  7. Hej D, Maud och Liv. Nu är bloggtorkan över :)

    SvaraRadera