Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 21 augusti 2011

Vasastafetten och rullskidor.

Det blev en 14 plats för mitt lag på Vasastafetten på tiden 6.06 Nästa år är det under 6 timmar som gäller. Min tid på str. 8, 4.7km blev 18.16 och med den tiden var jag 11 på sträckan. Hela dagen öste regnet ner vilket var lite småjobbigt. Men det planerade rullskidepasset efter målgång blev inte inställt. 2h klassiskt med starkerik som visade oss Moras vägar. Idag känner jag mej sliten och det är perfekt för bilåkning. Jag och Liv är nu på väg till Kiruna för vandring och tävling. På torsdag är Jägarmilen i Kiruna city. Hoppas vi hunnit ner från Kebnekaise då.

5 kommentarer:

  1. Ja Vasastafetten var en kul upplevelse. Jag sprang ju inte så fort som er i förstalaget men det kändes ändå riktigt bra. Men oj vilken tuffsträcka.
    Mys på nu när ni ska upp på berget. Hoppas ni hittar upp just när det är lite sikt. Lär vara guddomligt vackert då!
    /LS

    SvaraRadera
  2. Nog sprang du fort alltid...

    Men den där blå bilen med konstig modellbeteckning den gick sakta den mellan Rättvik och Falun.

    Såg du den svarta som blåste förbi....

    Fk du vet vem

    SvaraRadera
  3. Låter ruggigt bra med din placering på sträckan! Grattis! "Övning ger färdighet". Lycka till även i fortsättningen!

    SvaraRadera
  4. Riktigt bra jobbat och grym tid på din sträcka!

    SvaraRadera
  5. LS: Det var verkligen gudomligt vackert som du sa.

    Fk jag vet vem: Ja, den blå bilen går fort när det gäller. T.ex sträckan Nikkaloukta-kiruna. Och ja, jag såg den svarta bilen som blåste bort.

    Tackar för det Håkan och anonym.

    SvaraRadera