Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 10 augusti 2011

Drakloppet

Då var det klart. Otroligt jobbig men rolig bana. Brorsan är klart tagen. Inser att han inte tränat så mycket. I vanliga fall slår han mej med 5min på milen. Idag fick han stryk med 5min av mej. Jag löpte på 43.14 och kände mej stark. Riktigt härligt. Dock är jag drygt 7min efter segraren (Andreas Svanebo) och det är väldigt mycket. Skriver om dagen, resultat och loppet im. Nu ska vi ut och käka.

3 kommentarer:

  1. Jaså gammel-Morrta börjar falla ur form. Det är väl naturligt när man bara knaprar båla och pumpar patte och arm. Synd att jag var så upptagen med karriären idag och inte kunde vara med.

    SvaraRadera
  2. ok mackis vi ses på lidingö 24/9 om du tror dej kunna utmana, se till o inte va så upptagen med karriären då...har hört att nackareservatet ska ligga dej varmt om hjärtat också! alla möjligheter till motion asså! // martin

    SvaraRadera
  3. Lovely. Nu har du eldat igång bror ordentligt. Du vet ju hur stingslig han blir när han knaprar.
    kohuywegbweiaIGR Öh, min bror säger..

    SvaraRadera