Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 7 augusti 2011

30 min stakning!

Tjena. I dag kändes det tungt redan på cykeln, på väg till jobbet. När jag kom hem ville jag bara köra soffhäng hela kvällen. Regn ute. Pallra mej i alla fall ner till gymet och trodde att jag skulle vakna efter ett tag. Men icke. Riktigt nöjd med det som blev ändå. Körde skapligt snabbt tempo på lättaste motståndet. Stack sen in fyra intervaller på tyngsta motståndet, 4-3-2-1 minuters.

Nu blir det nog bara en joggingtur innan urtömningen på onsdag. Imorgon kommer syster Elin, Alfred och Ruben hit och hälsar på och sen kommer brorsan upp tisdag och laddar för Drakloppet. Det ska bli superkul att träffa dom alla.

Konstigt nog är det aldrig kö till dessa underbara maskiner så jag kan spendera hur många timmar jag vill i detta hörn. Yeees!

My gav mej ny friss. Riktigt skönt att träna utan krull och hårband.

Dessa coolingar kommer på besök imorgon.

2 kommentarer: