Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 14 augusti 2011

Sista jobbdagen.

Hej gott folk. Idag har jag jobbat min sista dag denna sommar. Känns fint med lite semester innan skolan drar igång. Har storslagna planer på kebnekaise och jägarmilen i Kiruna bl.a men först åker jag söderut im för att träffa familjen, träna med rexproffsen och avsluta veckan i Mora med Vasastafetten. Igår slarvade jag med träningen. Skulle köra rullskidor egentligen. Kom hem från jobbet, åt mellanmål och skulle "bara vila" 30 min. Resten kan ni lista ut. Nu sitter jag här igen efter mellanmålet. Hade detta varit förra året hade jag självklart firat semestern med några kalla. Det är ju dock inte vägen till tresiffrigt så jag sticker väl ut och betar av gårdagens rullpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar